TWILIGHT NIGHT!

Ikväll var jätte kul! Först efter skolan (Slutade kl 13:00) gick jag och Agnés hem till henne medan Mollie hämtade sina saker hos sig. Vi började göra i ordning oss och efter några timmar åkte vi till Statsbiblioteket!! På vägen dit satte Mollie på sig sina högklackade skor och gick upp för avenyn med dom :3..
Först när vi kom dit var det ganska tyst och pinsamt, en dam som hade e-mailat med Stephenie Meyer (JAG VEET!!!) för några år sedan hade lite svårt att få frågor ur oss...
Efter det var det quiz och då bekanta jag mig med 4 tjejer (Jättetrevliga) och vi blev ett lag i quizet. Vi vann inte men Agnés lag vann! De vann varsin bok som hette "Dit ögat inte når" (tror jag) den verkar jätte bra! Sen var det utlottning av stora twilight planscher. Och JAG (!!!!!!!!!) vann den första jag ba: "Jaha,, Oj!! De e jag!". Efteråt (Jag och Mollie och Agnés var de ända utklädda) kom ägarna till www.twilightsweden.se och frågade om vi ville vara med på bild på den hemsidan! Imorgon blir det mystiskt twilight grej (De ville inte avslöja så mkt) i stan och efter det blir det bok och klädshopping!
Underbar twilight kväll!!



Kommentarer
Postat av: agnès ♥ 吸血鬼

haha, det var jättekul c:

är postern snygg i ditt rum?

2009-05-09 @ 21:45:16
URL: http://agnesdayy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0