TWILIGHT DAG!

Hejhej! Idag kl halv tre skulle man leta efter "TWILIGHTSWEDEN.SE" ägarna i Nordstan och man kunde vinna ett twilight pris! Ja, jag och Mollie vann inte men det var kul!
Efteråt köpte jag och Mollie varsin tysk tidning med BARA XXL twilightposters men Mollie glömde sin för hon var tvungen att gå. Jag stannade och hela twilight gruppen satte sig vid Lejontrappan vid brunnsparken och prata och sån. Helt plötsligt började det regna och då sprang vi in till Mcdonalds. Vi va typ 15 tjejer och vi pratade bara om twilight!
En tjej hade Rosalies halsband! Aja efter att alla hade ätit lunch satt vi bara och prata och helt plötsligt kom vaktmästarn och ba:
"Öhhmm..." Alla trodde att han ville att vi skulle köpa nåt för att få sitta kvar. Men han ba:
"Asså vi har stängt.." Vi hade suttit där medan det var stängt!! 
Aja då gick vi ut och då var det fint väder å då gick vi till fejkgräsmattan utanför Göteborgsoperan och satt och prata.
En tjej hade ass mkt twilight saker typ som örhängen,broscher,t-shirts,armband,smyckeskrin,armband,berlocker hon hade ass mkt saker fast det mesta var hemma. Hon hade ett JACOB läppsyl! Så när man satte på sig det på läpparna så brände det!
Sen var 4-st tvungna att gå hem och då var kl 6 typ. Då började det bli kallt så vi gick genom nordstan till andra sidan och bestämde oss för att sätta oss på ett café och ta en fika! FATTA jag fikade med twilightsweden.se ägarna! Helt plötsligt var kl halv tio och då hade jag (hehe) 9 missade samtal på mobilen.
Pappa kom och hämtade mig och kvällen var jättekul fast det var verkligen synd att Mollie inte kunde ha stannat!!
Fast den 23de halv 2 på kungsportsplatsen (Läs mer på twilightsweden.se) är det twilight träff igen!
Hoppas alla haft en lika trevlig dag som jag!





Kommentarer
Postat av: agnès ♥ 吸血鬼

Hey clumsy alice,

såg också den postern, tänkte köpa den. Är den snygg? Är det twilightsweden som är där den 23 också? [:

2009-05-10 @ 18:02:50
URL: http://agnesdayy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0