Twi bok

Hej idag var det skola dåe.
Inte mkt.
Men efteråt så var min hemspråks magister sjuk så jag och Mollie gick på staan!
Jag köpte en klänningen och 6 st hårspännen!
Efteråt gick vi till Shock och KRÄVDE twilight saker. Elr ja... Hehe.... Krävde och krävde men såhär lät det ungefär.
Jag: Öhh hej! Em har ni några twilight saker? 
Kassörska: Nej tyvvär gå till Science fiction shopen.
Jag: Ok! Javisst! Tack så mkt!!

Ja asså vissa ser ju det som att kräva och jag vill bara rätta mig efter minoriteten. Ja.
Så vi gick till Sci-Fi shopen och där mina vänenr DÄÄÄÄÄR fanns denna!!!


AAAAAAAAAAAAAAAAHHHHHHHHHHHH! OME OME OME OME!

INSIDE!

OMEC OMCF OMCF!!!!!!   (OMCF = Oh My Cullen Family) ;)

Den kosta 225 men det var SÅ värt!





Kommentarer
Postat av: MikaelaAndersson

HAR DU KÖPT DEN NU? JAG SKA OCKSÅ HA DEN! HAR INGA PENAGR DOCK :(

2009-06-03 @ 18:46:54
URL: http://mikkiiz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0