Knippla

Hejhej! Nu sitter jag och Daniella (Jag råkade skriva Danielle på senaste inlägget)
 och tittar på Miami Ink medan vi  väntar på att "Humorgalan" Ska börja å det ska bli lite kul.
 De håller på med en jättefult hjärta! Ser ut som en sten med en massa hål i.
Idag så har jag vaknat och ätit amerikanska pannkakor (ska lägga in receptet i ett senare inlägg.) med sirap!
Sen kom Daniella och då gick vi till Maria och sedan gick vi omkring på ön och pratade. Seeeen åt Daniella och Maria Lunch medan jag åt en smörgås (Var inte hungrig efter jättesen frukost). Sen skulle Maria  på tjejmiddag så då packade jag och Daniella en liten picknick (Doritos ((Chips)) och läsk) och satt på stranden och spottade i vattnet!
Sen åt vi middag och nu sitter vi här! 
Jag har tagit massa bilder på typ allt men tyvärr så har jag glömt USB sladden så jag lägger in dem när jag kommer tillbaks till stan! Hoppas alla får en fortsatt trevlig kväll och jag kanske skriver mer sen men... Fömodligen inte!

P.s jag har inte min underskrift här på knippla.

♥Vampyrkyssar♥
// Klara Clumsy

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0