Idaag!

Hej hej hej hej!!
Hej!
Idag så var det skooola! Inte mycket har hänt... Förutom att det är Amerika prov imorrn men jag orkar inte för det är fan det dåligaste träningskartan jag någonsin sätt! HUR FAN SKA MAN LÄRA SIG 10 DELSTATER OCH 26 STÄDER PÅ SETTERRA! Så jag skiter i det och tar provet som det kommer för seriöst NÄR under det komande året kommer jag ha användning för att veta landsorterna i kanada??
Nepp, precis!
Så jag chillaxar lite (som Eric i twilight säger "Chillax!").
Umm...
Jo! Jag lyssnar på en bra låt The kooks-Sway
Mkt bra väldigt skööön låt..

Ja...  här är lite *Host* "Ego" bilder

Mm asså...

Jag hade stort hår idag!

*Host, host*
 <----- HALSBANDET! ^^

Tack o hejj!




Kommentarer
Postat av: agnèsthehalfvampire

ska bli kulkulkul imån på Twilight-träffen !

K R A M..

2009-05-22 @ 18:58:27
URL: http://agnesdayy.blogg.se/
Postat av: Nina Kartal

HAHA tänkte på chillax innan du skrev förklaring såklart :D

2009-05-23 @ 23:08:36
URL: http://ninakartal.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0