hemma

Hejhej alla! Nu har jag kommit hem från Knippla och nu sitter jag framför min gamla fina hemma dator.
Som är MIIN!
Nu ska jag äta pizza och sen ska jag baaadaaa! Och sen ska jag kräva mina 300 kr från mamma och pappa som dom glömt att ge mig!
MWOHAHAHAHAHHAHAHAHAHAHA!
Ja och sen ska jag göra fysik läxan NOOOOOOOOO!
Egentligen borde jag ju göra den nu men jag orkar inte.
Ja så idag vaknade jag kl 12 och så åt jag frukost (amerikanska pannkakor) och sen tog jag och Ella och James en promenad ner till den stora parken med den stora gungan!
Sen när Ella hade åkt svarade Daniella äntligen på sin mobil och då gick vi med typ 6 st barn till söndagsskolan fast Albin tjöt ju lite då och då.. Men det gick bra. Sen satt vi hemma och typ... Pärlade lite till småbarnen och sen åkte jag hem till Göteborg!


Kommentarer
Postat av: Ella

Har du sett detta klippet?? Det är me Robert Pattinsson som blir interjuvad på Ellen ^_^

http://www.youtube.com/watch?v=z3bOSCvrIUQ

2009-05-05 @ 18:54:41
Postat av: Jasmine

Söt bild !

Vad står det? (L)

2009-05-06 @ 17:04:01
URL: http://jjasminehh.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0