GS! -.-"

Först trodde jag att helegen skulle bli helt skit. MEN!
Det blev den inte!
Vi åkte hem från Knippla igår eftermiddag och jag köpte en liten jättesöt
Alice style väska!
Sen idag vaknade jag seeeeeeeent och sen gjorde jag mig i ordning åt tortilla pizza till frukost
och sedan åkte jag in till stan för att möte Agnés och alla andra twilight besatta personas!
Vi satte oss i en park och åt mycket goda muffins och glass. Alla satt och prata och efteråt gick
jag och köpte två tidningar om BARA twilight med MASSA posters i!
Sen när jag skulle hem så funkade det inte att smsa GU till spårvagns numret och SEN fick jag reda på att
det var GS man skulle skicka hehe ja.
Så nu ska jag spela lite sims! Wiiie jag är en töntas!
Jag tog oxå några bilder på twilight fansen och jag ska göra om er till vampyrer i photoshop så snart jag orkar.
Så ha en trevlig kväll! Jag kanske lägger in något mer lyckligt inlägg för just nu känner jag mig så omtyvkt och lycklig och underbaaar!
Tidningarna! På tyska tyvvär men det finns asss många jättefina posters!

Vässkaaaaaaaan!!

Twi faaaans! <333


Ses senare kanske bloggisar!




Kommentarer
Postat av: agnèsthehalfvampire

Det var sketkul (:

2009-05-24 @ 14:49:49
URL: http://agnesdayy.blogg.se/
Postat av: cassandra

Jättesöt väska!

Den passar dig jättebra <33

2009-05-24 @ 19:02:42
URL: http://cassandraz.blogg.se/
Postat av: Nina Kartal

oh, är jag vampyr ännu :D?

2009-05-25 @ 13:13:41
URL: http://ninakartal.blogg.se/
Postat av: din bästa kompis som du inte har varit med på nåra år//lohi:D

de stod om nåra twilight tjejor häromdagen i tidningen känner du igen detta?(L)

2009-06-14 @ 00:29:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0