En vecka!

Hej! Jag har inte skrivit på ett tag men under veckan har ganska mkt hänt så jag ska göra en VECKA blogg idag.
Så under veckan har jag inte haft något smink på mig alls!
Det var tortyr men det var ändå ganska skönt. På tisdagen så fick jag mitt fina Alice Halsband! WIII!
Och sedan så har jag lärt mig hur man gör vampyrer i photoshop!
Jag har också haft en klumpig dag! Igår.
När Ella kom hit så satte vi oss vid datorn och det var så varmt så jag öppnade fönstret preics bredvid datorn på vid gavel. Så tittade jag ut osså skrek jag "HEJ SVERIGE" så började jag fnissa och vände mig om och DÅ FLÖG seriöst mitt sims spel FLÖG ut genom fönstret! Lndade på ett litet tak precis under så jag fick pete ner det med ett av James svärd. Sedan när jag skulle sätta på mig ett par örhängen tappade jag det ena i avloppet...
Ja och idag förstoppade min bror avloppet...
Min familj asså.
Aja här är en liten vampyriserad bild av mitt halsband!

 


Kommentarer
Postat av: agnès,thehalfvampire ♥

Alice Cullen halsbandet, de har lagt upp bilder från Götteborg nu C: Rulla ner och titta på inlägget där man ser scenen med hon-med-den-pisam-tysnad-föredraget. Kram

2009-05-19 @ 18:40:54
URL: http://agnesdayy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0