AUDITION!

Jaha! Var på Audition idag efter den blöta-får-aldrig- mer- nämnas- i- min- närvaro- dagen!
Så jag var hemma klockan kvart i 1 och hade helt klart för mig att audition börjar kl 16.00.
Ja så jag satt hemma och läste. Och så kollade jag mejlet från musik lärarna för att se vad jag ska ha med mig.
Ja och då stod det såklart (bara för att jag är jag, och jag är så klumpig att saker som jag ska göra går fel innan jag äns gjort nåt) 15:00-16:00 (!!!!) Då gav jag ifrån mig det där okända ljudet; "HUE!!" Och örjade hyperventilera men jag lugnade ner mig och var framme klockan fyra, sen kom Josse och så träna vi i några minuter och efter det kom Jon och sa; "Ni kan komma nu." 
Detta som händer sedan är HELT OCH HÅLLET GITARRENS FEL (!!) Ja, vi satte oss och så började Josse med intror (Jätteduktig!♥) Och efter typ 5 sec börjar jag med "He-" men hon skakar på huvudet och så säger jag "He-" men nej,,
Och så gjorde jag på ungefär varje vers. Började för tidigt och gitarren var dum. Istäööet för att låt klong klung kleng kling kliing. så lät den jhdkjegnvehelelhll....   Fast det var ju inte mitt fel utan det är bara för att jag är jag och sådant händer mig. Men annars gick det bra. Dom ba: Det var bra! 
Åsså sa en annan av dom: Ni va så gulliga ni tittade på varandra varje gång ni skulle börja på en vers så titta ni på varann!
Wow,,, Men dom var jätte trevliga!

Aja,,, Idag efter den blöta-får-aldrig- mer- nämnas- i- min- närvaro- dagen, audition, fotbolls segling känner jag mig.
La petite nincompoop!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0