Midsommarnat.

Jag har inte skrivit på ett tag nu så jag bestämde mig för att skriva idag. Idag åkte vi ut till knippla och där skulle de fira midsommar. Ja, för att sammanfatta mitt beteende/humör så var jag väldigt sur. Så jag gick up till huset igen mitt under allt firande. 
Jag satte mig och kolla på TV. Sedan såg vi på en film; Patch Addams och nu tittar vi på slutet av Billy Elliot. 

Mkt bra filmer. De har öppnat pizzerian på knippla....
ÅÅ! Jag vill så himla gärna läsa om twilight nu men jag är rädd at jag ska bli deprimerad över mitt liiiiv och jag vill inte va det under sommarn!!!
Så jag läser om "Angus, Thongs and perfect snogging" (Väldigt rolig, man skrattar fan högt... Men man måste ha liiite brittisk humor oxå) och jag ska börja läsa på "Sex, Lies and Vampires".
Pappa försöker lära James schack.
Pappa: Shack matt.
James: Nähä.
Pappa: Joo, Asså om jag flyttar mi-
James: Nehee.



Det var slutet på Billy Elliot precis bästa delen när han skuttar lite. >(^.^)<
Alla filmer e ju sluut! Finns inge å se påe!

Aja jag måste gå... Elle ne, det måste jag egentligen inte men jag orkar inte skriva mer om min oerhört händelserika dag.

BTW visste ni att midsommar firas på grund av ngnting med fruktbarheten att göra som jag så snällt fick beskrivet för mig idag -.-'


Kommentarer
Postat av: Nina Kartal

jaaaaaaa eller hur! så jävla fin! :D

2009-06-22 @ 19:36:34
URL: http://ninakartal.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0