Torsdag

Hejhej!
Fick en jvlgt dålig start på dagen idag men på eftermiddagen blev det bättre
åt glass som Emma lånade mig pengar till och drack nästan upp Cassandras 
Frapuccino (mums)!
Men det konstig är att Sveriges klimat har typ skippat hela våren och
har hoppat direkt till Sommar.
Och ja pollen har ju såklart börjat.. Men tabletterna e så ÄCKLIGA!
Aja! Nu har jag suttit och fixat lite och nu har jag en SIGNATUR till
mina inlägg. Som ni alla vet så heter jag ju inte Alice på rikt utan
jag önskar att jag hette det för min idol (Alice Cullen) heter det och
min andra idol (Bella Swan) är klumpig så det e typ... Jag.
Aja se min underskrift nedan sen!

Nu ska vi åka till Knippla och vi ska bo där under helgen.
På Knippla e det okej typ. Men asså jag känner bara två stycken på ön
Och det e för kallt för att bada så jag och Danielle får nog gunga en hel del..
Aja det blir en riktigt kjol helg iaf så det e bra (Tummar upp).
Och jag hoppas att alla ni får en bra långhelg!
Puss och kram alla barn!





Kommentarer
Postat av: agnès ♥ vampire

:O din blogg är snygg,snygg,snygg. Gott med glass ^_^

2009-05-01 @ 19:29:55
URL: http://agnesdayy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0